Posted by : Unknown Friday, March 1, 2013


                        Dalam blog ini saya akan post serba sedikit tentang kehidupan saya yang saya ingin kongsikan. Harap para pembaca akan terhibur dengan penulisan saya akan datang. Ini ialah serba sedikit biografi tentang saya. Nama diberi ialah Muhammad Faizal Bin Abd Aziz , rakan-rakan sering memanggil saya Faizal, Pe'jal atau Fesal.

Surau As-Sufi Kolej Matrikulasi Selangor.
                        Dilahirkan di Lumut,Perak bertarikh 20 Oktober 1993. Menetap di Kg. Melayu Subang. Mendapat pengajian awal di Tadika Pasti Al-Firdaus, kemudian Sekolah Agama Kg.Melayu Subang & SK Subang. Dan mengharungi usia remaja di SMK Subang dan menyambung pengajian di Matrikulasi Selangor. Kini berada di Universiti Malaya mengambil kos Kejuruteraan Telekomunikasi.
SMK SUBANG
           Mempunyai 2 adik beradik sahaja , saya anak bongsu, dan mempunyai seorang kakak sulung. Dibesarkan dalam keluarga yang sederhana. Memang membesar di Subang dari kecik sampai sekarang. Hobi saya ialah ambil gambar, makan, belajar benda baru, membaca, dan juga membaiki barang. Cita-cita?
                   
                       BACK THEN I WAS SO OBSESSED TO BECOMING A DOCTOR SOMEHOW I ENDED UP IN ENGINEERING... GOD KNOWS THE BEST.         


motto saya ialah


KADANG-KADANG KITA MEMINTA PADA ALLAH SWT SETANGKAI BUNGA YANG INDAH,
TAPI ALLAH MEMBERIKAN KITA KAKTUS BERDURI.
KITA MEMNITA RAMA-RAMA, TETAPI DIBERIKAN ULAT.
KITA PUN SEDIH KECEWA MAHUPUN MARAH!
NAMUN, KEMUDIAN KAKTUS ITU BERBUNGA. INDAH SEKALI
DANULAT ITU MENJADI RAMA-RAMA YANG CANTIK...

ITULAH JALAN ALLAH SWT,INDAH PADA WAKTUNYA...
ALLAH TIDAK MEMBERI APA YANG KITA HARAPKAN,
TAPI ALLAH SWT MEMBERI APA YANG KITA PERLUKAN...

KADANG-KADANG KITA SEDIH,KECEWA,TERLUKA,BERBURUK SANGKA,
TAPI JAUH DI ATAS SEGALANYA ALLAH SEDANG MERANGKA...
YANG TERBAIK DALAM KEHIDUPAN KITA...
AGAR KITA BELAJAR UNTUK SELALU IKHLAS DAN REDHA...

panjang gila kan.... hahahhaah.....



Leave a Reply

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

Followers

I Read This

Viewers

Popular Post

Archive

See This
Powered by Blogger.

Blogger templates

- Copyright © My Online Journal -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -