Posted by : Unknown Friday, March 8, 2013

Minggu ni dekat DTC ada buat pameran buku, saya beli dua buah buku baru iaitu mencari pengaruh dan juga tafsir/terjemahan al-quran. Baru sahaja baca sedikit, tetapi aura buku motivasi ni lain sikit, dia macam membuatkan kita seolah-olah " eh, esok aku nak buat macam ni lah," saya banyak buku kat bilik ni, banyak tak habis baca lagi, baca sikit sikit je, tu pun time free, tak da masa tetap lagi, harap-harap buku-buku ni menjadi pelaburan yang baik untuk saya. Amin.

{ 2 comments... read them below or Comment }

  1. Salaam Faizal !

    I'm wondering if you dont mind sharing with us the content of the book ? Hehe. Would love to know. Sbb saya pun suka baca buku motivasi.

    Tapi bagi saya, seronok, rasa nak ikut jejak langkah tu, tapi bila nak buat tu, tiba2 terasa cabaran yg kuat gitu, macam payah. Ada je yg tak kena nanti. Tapi alhamdulillah sekurang2nya mencuba utk perbaiki diri dari tak mencuba langsung.. Huhuhu.

    Maybe Faizal boleh share pengalaman and actions Faizal sendiri lepas baca buku2 motivasi ? (:

    ReplyDelete

Followers

I Read This

Viewers

Popular Post

Archive

See This
Powered by Blogger.

Blogger templates

- Copyright © My Online Journal -Metrominimalist- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -